جورتن نيوز
جورتن نيوز موقع إخباري شامل تتابعون فيه مستجدات الأحداث المحلية العربية والعالمية على مدار الساعة، وتغطية مستمرة لأخبار الرياضة والتقنية والتكنولوجيا.

شاهد .. كلمات أغنية فضل شاكر الجديدة 2020 ابقى قابلني

فيديو كلمات أغنية فضل شاكر الجديدة 2020 ابقى قابلني لو حد استحمل طبعك أكثر من يومين ده أنا ليا الجنة عشان أنا عشت معاك سنين ده أنت بصراحة ما تتعاشرش

ننشر لكم كلمات أغنية الفنان فضل شاكر الجديدة التي صدرت يوم الإثنين 14 ديسمبر 2020 تحت اسم (ابقى قابلني)، إذ حققت أكثر من 140 ألف مشاهدة على يوتيوب بعد أقل من 4 ساعات على طرحها.

وقال فضل شاكر عبر يوتيوب إن أغنية ابقى قابلني من كلمات عمرو المصري وألحان عمرو الشاذلي، فيما توزيع ومكس وماستر عمرو الخضري وعمر صباغ، والإشراف العام عليها إياد النقيب.

وجاءت أغنية (ابقى قابلني) بعد صمت وغياب طويلين للمطرب المصري الذي عاد إلى الغناء بعد الاعتزال قبل سنوات، الأمر الذي خلف ردود فعل مختلفة بين مؤيد لرجوعه وآخرين معارضين.

كلمات أغنية ابقى قابلني فضل شاكر:

يا رب دايما ناجح في الخيانة والوجع، كمل بجد ده أنت فظيع أوي يا جدع، الله عليك هتبقى حاجة في الجحود، قلبك ده ميت وانت بارع في البرود، عرفت تكسب قسوتي، وخدت كل الكره ليك..

مشيت معاك أنا سكتي، لقتني بخسر نفسي فيك، وخلصت بالسلامة وروح، أصل اللي زيي خسارة فيك (تكرار..) وابقى قابلني لو حد استحمل طبعك أكثر من يومين، ده أنا ليا الجنة عشان أنا عشت معاك سنين..

ده أنت بصراحة ما تتعاشرش، فكرة أسامحك مفتكرش، والراحة بعدك هلاقيها في ناس تانيين، وابقى قابلني لو حد استحمل طبعك أكثر من يومين (تكرار مع نغمة الأغنية ..)

عملت كثير عشان خاطرك ورد فعلك كان غريب، بتقسى على اللي يحبك وأسهل حاجة انك تسيب، دلوقتي أنا هعمل زيك هبعد وأقولك ده النصيب (تكرار..) وابقى قابلني لو حد استحمل طبعك أكثر من يومين (انتهى).

اقرأ ايضاً

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.